ייצור והתקנת סורגים

בר הוא סוג של דלפק המשמש להגשת משקאות, כגון משקאות אלכוהוליים. ישנם סורגים רבים אשר יוצרו והותקנו בכל רחבי העולם. כמה ברים נוצרו עם משטח אופקי ארוך, כך שניתן להשתמש בהם להגשת מזון מלבד משקאות. עם זאת, ברים אחרים נוצרו עם משטח אנכי בלבד, כך שהם כמעט ולא משמשים לשום דבר אחר מלבד הגשת משקאות. עיצוב הסורגים יכול להשתנות בהתאם לסוג החומר המשמש בייצורם. לדוגמה, מוטות מתכת מרותכים בדרך כלל יחד ליצירת חפץ מוצק. ישנם סוגים רבים ושונים של סורגים הנמצאים בשימוש נפוץ בתחום. הם יכולים להיות עשויים מחומרים, צורות, גדלים שונים וניתן להתקין אותם בדרכים שונות. להלן רשימה של כמה סורגים נפוצים המיוצרים ומותקנים בסביבות שונות:

ה-H-bar הוא סוג של סרגל המיוצר כדי לעמוד בפני קורוזיה מאלמנטים אטמוספריים. הוא משמש בדרך כלל למטרות מבניות. מוטות H פלדה עדינה נראים לעתים קרובות בבניינים, גשרים ומבנים אחרים מכיוון שיש להם עמידות גבוהה בפני קורוזיה. ל-L-bar תכונות דומות ל-H-bar עם היותו עמיד בפני קורוזיה מאלמנטים אטמוספריים אולם יש לו יתרון נוסף של גמישות. זה יכול גם להתבצע עם קטעי מד קל, מה שמקל על ההתקנה כי זה קל יותר מהשני

סוגים שונים של סורגים

ישנם סוגים שונים של סורגים שניתן להתקין בבית. סורגים שונים מיוצרים למטרות שונות. לדוגמה, בר האי במטבח נעשה בדרך כלל למטרת מפגשים חברתיים או בישול בעוד שהבר בחדר האמבטיה נעשה מטעמי נוחות.  רוב הסורגים קלים להתקנה ולוקחים שעות ספורות בלבד בהתאם לגודל הבר ומורכבות המיקום בבית. תהליך ההתקנה הטיפוסי כולל מדידת השטח הפנוי, בירור איזה סוג בר יתאים הכי טוב, בדיקת מתקנים קיימים כדי לוודא שהם יעבדו עם העיצוב שלך, סקירת הבית שלך כדי לוודא שלא יהיו בעיות שחרור או בטיחות, קניית כל החומרים הדרושים ולבסוף התקנתם בעזרת צוות התקנה.

ייצור סורגים

ייצור סורגים הוא תהליך מורכב הכולל חיתוך פלדה, כיפוף, ריתוך, עיבוד שבבי וגימור. השלב הראשון בתהליך הייצור מתחיל בחיתוך פלדה גולמית במכונת סילון מים לגודל הרצוי. הסימון הראשון נעשה עם הלייזר בשלב זה כך שהברים נחתכים בצורה סימטרית. לאחר מכן מכופפים את הסורגים לצורתם במכבש בלם על ידי הפעלת לחץ עליהם בהדרגה עד שהם מגיעים לזווית הרצויה. לאחר מכן מגיע ריתוך של כל הסורגים יחד כדי ליצור סרגל אחד של הרבה חלקים קטנים יותר הנקראים 'מניחות'. את ה"שכבות" מרותכים יחד על ידי חימום שלהן ולאחר מכן שימוש באלקטרודה כדי להמיס ולחבר את המתכת יחד. יש לסיים את הסורגים בשלב זה על ידי הסרת כתמים

ברים הם חלק חשוב בכל בית או מסעדה. יש להם עיצוב ייחודי שמייחד אותם משאר הרהיטים בחדר. סורגים אלו מגיעים בצורות וגדלים שונים והם יכולים להיות חומר מוצק כמו עץ, מתכת או אבן. הם יכולים גם להיות עשויים מזכוכית או אפילו אקריליק עם מסגרת מתכת. סורגים כבדים ודורשים התקנה מקצועית כדי לוודא שהם לא נופלים כאשר מישהו נשען עליהם או כאשר הם משמשים לבישול. גג הבר הוא המקום שבו אנשים מתאספים כדי לשוחח על משקאות, לחלוק ארוחה יחד, ואפילו ליהנות מטלוויזיה בשעת לילה מאוחרת יחד אחרי יום ארוך בעבודה. החלק העליון של הבר הפך למוקד בבתים רבים עם חברים שבאים רק כדי ליהנות עם אחרים סביבו.

למידע נוסף ביקרו באתר: mistor.co.il

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים