תמונות קנבס בהדפסה אישית לקהל החרדי

 

עיצוב הבית הוא נושא שתופס מקום שונה בכל בית ובית. ישנם בתים שמשקיעים רבות בעיצוב סביבת המגורים ואחרים הרבה פחות. אלא שעיצוב הוא לאו דווקא המרכיב החשוב ביותר ביצירת זהותו של הבית בו אנו גרים. חשובה ממנו היא האווירה ואין כל ספק שגם בבתי חרדים נעשה שימוש באמצעים שונים על מנת ליצור את אווירת הקודש שבה מבקשים בני הבית להתגורר. אווירת קודש זו נוצרת באמצעות ספריות שלמות המלאות בספרי קודש, באמצעות שמירה על צניעות במרחב הביתי וכמובן באמצעות תמונות של רבנים ומוטיבים יהודיים שמבליטים את מוטיב הקודש מכל עבר, וזהו בדיוק המקום בו אתם רוצים להכיר את התחום של תמונות קנבס בהדפסה אישית לקהל החרדי.

מה זה בדיוק הדפסה על קנבס?

ובכן, קנבס הוא בד המיועד לציור וכיום משמש כפלטפורמה השכיחה ביותר לציור ולהדפסת תמונות קיר. הקנבס הוא לחלוטין לא דבר חדש ולמעשה קיים, בצורה כזאת או אחרת, כבר מאות בשנים. אלא שכיום אתם לא צריכים לצייר לעצמכם את התמונות שאותן אתם רוצים לתלות על קירות ביתכם ואתם גם לא צריכים להסתפק במה שמציעה לכם החנות הקרובה. באמצעות טכנולוגיית דפוס דיגיטלית, תוכלו בקלות רבה להדפיס כל דבר שתרצו על גבי קנבס ולתלות את הקנבס כתמונת קיר בביתכם – תמונות של בני הבית, המשפחה השלמה, הילדים, החתנים, הכלות, הנכדים והנינים, תמונות של רבנים, תמונות של הכותל המערבי ושל מוטיבים יהודיים רבים אחרים – כל מה שתרצו להדפיס ולתלות על קירות ביתכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות הדפסה על קנבס.

 

איך עושים את זה?

ובכן, המשימה הקשה ביותר שעומדת בפניכם היא לבחור מה אתם רוצים להדפיס. אם אתם רוצים לתלות תמונת של בני המשפחה, יהיה עליכם לבחור את התמונות הספציפיות שאותן אתם רוצים לתלות מבין כלל התמונות המשפחתיות. אם אתם רוצים לתלות תמונה של הכותל, יהיה עליכם לבחור את התמונה הספציפית של הכותל אותה תרצו לתלות. התמונה צריכה להיות באיכות גבוהה (רזולוציה גבוהה) והיא כמובן אמורה לשדר אווירה חיובית. את התמונה תוכלו לשלוח לגורם מקצועי המציע את השירות של הדפסת תמונות קנבס בהדפסה אישית לקהל החרדי ולבחור את מידות הקנבס שעליו תרצו להדפיס את התמונה. באפשרותכם לבחור קנבס במידות סטנדרטיות שונות, החל מתמונות קטנות להצבה על שידת הסלון וכלה בקנבסים גדולים לתלייה על קיר הבית. תוכלו גם להזמין מספר קנבסים שאותם תוכלו להציב זה לצד זה ליצירת תמונה שלמה, כשעל כל קנבס מודפס חלק אחר של התמונה – הגמישות היא רבה מאוד והכל תלוי בטעמכם העיצובי.

אותו גורם מקצועי ידפיס את התמונה שלכם על הקנבס, ימתח אותה על מסגרת עץ מלא ואת התוצר הסופי הזה תוכלו לתלות איך שהוא בביתכם.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

חדר חדש בקליק אחד: איך מדבקות הקיר יכולות לשדרג את העיצוב שלכם

דמיינו שאתם משנים את החלל שלכם בכמה נגיעות פשוטות, והופכים אותו לייחודי שלכם ללא הטרחה של צבע או שינויים קבועים. מדבקות קיר התגלו כפתרון חדשני להפיח חיים חדשים בחדרים שלכם, ומציעות מגוון עיצובים שיכולים להתאים לכל אסתטיקה. בין אם אתם מחפשים להזריק מנה של יצירתיות לחדר הילדים או להוסיף סגנון מתוחכם לסלון שלכם, אלמנטים עיצוביים רב-תכליתיים אלה מספקים מהפך מיידי וקל כמו קילוף והדבקה.

הנדסה
בלוג

תכנון מערכת הידראולית אפקטיבית

תארו לעצמכם את כוחו של נהר גועש המועבר דרך הפלא ההנדסי הקומפקטי שהוא מערכת הידראולית. העוצמה והדיוק שניתן לרתום בתוך גבולות הבוכנות והמשאבות הניעו את הטכנולוגיה קדימה בצעדי ענק. מערכות הידראוליות הן הגיבורים האלמונים בעולם המכאני, מוצאות את מקומן מרצפות המפעל לבקרות המטוס, וממירות אנרגיה גולמית בצורה חלקה לתנועה קפדנית. בלב המערכות הללו טמונה סימפוניה של שליטה בעיצוב, המשלבת עוצמה עם עדינות.

בלוג

ספה נפתחת למיטה – פתרון אופנתי לחללים קטנים

מגורים בחלל קטן יכולים להיות אתגר בכל הנוגע למציאת רהיטים פונקציונליים ומסוגננים כאחד. עם זאת, יש רהיט אחד שבאמת יכול לפתוח את הפוטנציאל החבוי של כל חלל קטן – ספה שנפתחת למיטה. פתרון חדשני זה לא רק חוסך מקום יקר אלא גם מוסיף נופך של סגנון לכל חדר.