פריז פרקטים – פרקט למינציה איכותי

פרקט כעיצוב לבית

פרקט כריצוף לרצפת הבית הוא אופציה יפה ואסתטית, לכן פופולרי מאוד, ובשנים האחרונות ניתן לראות בהרבה בתים העדפה לפרקט למנציה בפרט. ישנם מספר סוגי פרקטים, כשפרקט מעץ הוא אופציה יפה ויוקרתית, אך ידוע כי לאחר מספר שנים הוא צובר בלאי, דוהה, דורש תחזוקה קבועה וכן הוא הרבה יותר רגיש לפגיעות. פרקט למינציה איכותי יכול לספק את המראה האותנטי של עץ נעים וטבעי, אך עם זאת אינו מתבלה, עמיד הרבה יותר, מראו נשאר מבריק ויפה גם לאחר שנים רבות ובעל יתרונות רבים הזהים ליתרונות הקיימים בפרקט עץ.

 

יתרונות רבים

פרקט למינציה בעצם עשוי מלוחות אבנים, עשויים חומרים סינטטי עליהם מוטמעת מדבקה במראה דמוי עץ, אשר ניתן לבחור ולהזמין במבחר צבעים, סגנונות וצורות. פרקט למינציה איכותי יספק לכם את מראה העץ היפה והחמים, יישאר מבריק ולא צריך תחזוקה מיוחדת. היום רבים האנשים אשר בוחרים בפרקט הלימנציה מהסיבות הללו ועוד סיבות נוספות, לכן ניתן לראות אותו הן במשרדים יוקרתיים והן בבתים פרטיים. כמו כן לא צריך טיפול או השקעה מיוחדת, ומבחינה כספית עלות ההתקנה היא משמעותית נמוכה יותר. ׳פריז פרקטים׳ מספקים שירות אדיב, התקנת פרקט למינציה בכל מקום בבית, גם במקלחת ובמקומות לחים, לעומת פרקט העץ אשר לפעמים נהרס ומתבלה בעקבות מים ושינויי מזג האוויר, צבעו יורד ודוהה.

 

נספר עוד

מעבר לכך שהוא קל התקנה ונגיש לכל אזור במבנה, התקנתו במחירים נוחים ומראהו יפה ואסתטי, הוא אינו תופס קור כמו רצפת קרמיקה ולכן נעים גם בחורף ובימי הקיץ. בזכות הקדמה והטכנולוגיה היום הפרקט מיוצר בצורה איכותית ביותר, וכן, יש הרבה גוונים שניתן להזמין, החל ממראה עץ לבן ונקי, עד צבעי עץ חמים וכהים, עם צורות משתנות. ב׳פריז פרקטים׳ תוכלו לקבל ייעוץ מלא, הכוונה ויחס אישי לגבי התקנת הפרקט. חשוב מאוד לדאוג שפרקט הלימנציה איכותי, ב׳פריז פרקטים׳ הדגש על איכות המוצר, התקנה ואסתטיות במקום הראשון. כמו כן, לדאוג ללקוחות מרוצים לטווח ארוך של שנים, ללא דאגות ועם פרקט יפהפה בביתם. 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים