שיש דקטון בזול

המטבח והשף

עיצוב המטבח הוא עניין משמעותי כשהמטבח הוא חלק עיקרי בבית. עיצוב המטבח ישפיע על צורת הבישול שלנו, הנוחות ואורך חיינו, כמו כן על מצב הרוח כשאנו שוהים במטבחנו, נרצה שיהיה נוח לתפעול, נקי ומעוצב כראות עינינו. כיום קיימים בשוק המון סוגי מטבח, מגוון הסוגים וצורות העיצוב רק עולים וניתן לראות עיצובים אישיים ומעניינים יותר ויותר. כמו כן גם סוגי השיש כמו שיש לנו באתר https://aven-s.co.il מתגווננים וכיום השיש הוא במחירים הרבה יותר נגישים ועם זאת איכותיים יותר וברמות גימור גבוהות.

 

שיש דקטון

שיש דקטון מהווה חידוש בעולם המטבחים. זהו מוצר ייחודי ומהפכני, כאשר המשטח עשוי משילוב של קוורץ, גרניט, פורצלן, מתכת וזכוכית. תהליך יצורו הוא שילוב של החומרים הללו תחת לחץ במשקל של כ-25,000 טון, מה שמדמה תהליך היווצרות של שיש טבעי במעמקי האדמה מה שמקנה לו מראה אחיד, עשיר ויוקרתי ביותר. תהליך זה הופך את שיש הדקטון לעמיד מאוד לחום ושינויי טמפרטורה, וכן הוא חזק מאוד, אינו נשרט או נסדק, נזקים אשר לפעמים מצטברים עם השנים ברוב סוגי השיש. 

שיש הדקטון אשר מיוצר בתנאי איכות גבוהים נשאר לאורך זמן במראה חדש ומבריק. כמו כן עמיד לקור או לחום גבוה, כלל אינו סופג לתוכו מים, כתמים של יין, קפה ותבלינים ואלו אינם יכתימו את המשטח ויהיה ניתן לנקותם בקלות. כל התכונות הללו הופכות את שיש הדקטון לשיש מעולה, הנחשק והנדרש ביותר כיום בשוק המטבחים. 

 

מחירים מעולים

יתרונות רבות לשיש הדקטון, הוא מגיע במידות גדולות ועם זאת משקלו קל יחסית, לכן ניתן לראות כי אין בשוק שיש דקטון בזול יחסית למוצרי השיש האחרים. התקשרו אלינו לייעוץ חינם, הכוונה וכן עבודה מושלמת לביתכם, אצלנו תוכלו למצוא התקנה של שיש דקטון בזול, מובטח ללקוחותינו מחירים מעולים לשיש כה איכותי. בנוסף לשאר יתרונותיו נציין כי השיש מגיע במגוון רחב של צבעים וגוונים, טקסטורות שונות ומגוונות, כך שתוכלו לעצב את המטבח לפי משאלת לבכם האישית. המשטחים הינם בעלי מראה עשיר ויוקרתי, ואצלנו תוכלו למצוא את שיש הדקטון בזול יחסית לשוק היישראלי אשר בו שיש הדקטון נחשב יוקרתי ביותר.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים